სიახლე, სიახლე

აპრილი Tissot-ის თვეა

შვეიცარიული საათების ბრენდი “Tissot” 1853 წელს ჩარლზ-ფელისიენ ტისოსა და მისი ვაჟის ჩარლზ-ემილ ტისოს მიერ დაარსდა შვეიცარიის პატარა ქალაქ ლე ლოკლეში. თავდაპირველად კომპანია მხოლოდ ჯიბის საათს აწარმოებდა, რომელიც რთული დიზაინითა და განსაკუთრებული მექანიზმით გამოირჩეოდა.

მე-20 საუკუნის დასაწყისში “Tissot” მაჯის საათებზე გადაერთო, რომლებიც იმ დროს სულ უფრო პოპულარული ხდებოდა. 1915 წელს კომპანიამ გამოუშვა თავისი პირველი მაჯის საათი, ხოლო 1920-იანი წლებისთვის “Tissot” გახდა საათების ერთ-ერთი უდიდესი მწარმოებელი შვეიცარიაში.

ხარისხზე ფოკუსირების გარდა, ბრენდი ასევე ცნობილია თავისი ინოვაციური დიზაინით, რომელიც ხშირად აერთიანებს უახლეს ტექნოლოგიებსა და მასალებს. მაგალითად, კომპანიამ სხვა ფუნქციებთან ერთად აწარმოა საათები სენსორული ეკრანით, მზის ენერგიისა და ანტიმაგნიტური თვისებებით.

Tissot-ის თვე ართთაიმში

“ართთაიმი” პირველი იყო საქართველოში, რომელმაც შვეიცარიული მაჯის საათი მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი გახადა. მაღაზიათა ქსელში მსოფლიოში წამყვანი 20 ბრენდის მრავალფეროვანი პროდუქცია დაგხვდებათ და რა თქმა უნდა, მათ შორისაა “Tissot”.

“Tissot” მთელ მსოფლიოში ცნობილია სპორტის მხარდაჭერით. ბრენდი ოფიციალურად თანამშრომლობს ისეთ სპორტულ აქტივობებთან, როგორიცაა NBA, Tour de France, MotoGP და მრავალი სხვა. ცხადია, საქართველოშიც აქტიურად მეგობრობს სპორტის სხვადასხვა სახეობებთან.

“Tissot”-თან მეგობრობის აღსანიშნავად, “ართთაიმ”-მა გადაწყვიტა აპრილი ტისოს თვედ ექცია. კამპანიის ფარგლებში კომპანიამ ორ ცნობილ სპორტსმენთან ითანამშრომლა – ტანმოვარჯიშე ქეთი ხატიაშვილი და კალათბურთელი ნიკოლოზ ცქიტიშვილი.

ნიკოლოზი მრავალი წლის განმავლობაში თამაშობდა ყველაზე ცნობილი საკალათბურთო ლიგა – NBA-ში და ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული ქართველი კალათბურთელია.

ქეთი ხატიაშვილმა ტანვარჯიში 4 წლიდან დაიწყო. დღეს ის ტანვარჯიშის აკადემიის ხელმძღვანელია და ახალ თაობას გადასცემს უდიდეს ცოდნასა და გამოცდილებას.

ორივე სპორტსმენისთვის სიზუსტე და დროის სწორად გათვლა უმნიშვნელოვანესია. ამიტომ, ისინი ირჩევენ “Tissot”-ს, სპორტსმენები ირჩევენ ხარისხს.

“ართთაიმი”-სა და “Tissot”-ის მეგობრობა კვლავ გრძელდება. “ართთაიმი” ერთგულ მომხმარებელს მომავალშიც ბევრ არაერთ სურპრიზსს შესთავაზებს – იქნება ეს მრავალფეროვანი კამპანიები, თუ მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების ახალი კოლექციები. 

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *